Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Jak zadělat díru po vypínači v dveřní zárubni panelového bytu?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak zadělat díru po vypínači v dveřní zárubni panelového bytu?  (Přečteno 10853 krát)
Dan1elK
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 14.01.2016, 08:47 »



Elektrikář mi přemístil zdveřní zárubně vypínače do zdi.
Jak zadělat díru po původním vypínači v zárubni aby to šlo přetřít a případně futra oblepit folii?


* F4102.jpg (82.54 KB, 600x450 - prohlédnuto 2627 krát.)
Zaznamenáno
Vít Rotrekl
*
Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 14.01.2016, 10:00 »

Dřevo nebo ocel?

Dřevo -> šikovného truhláře, který vyrobí nějaký kvantlík vlepí přebrousí, přelakuje
Ocel -> šikovného zámečníka, ustřihnout kousek plechu vevařit futer, zabrusit, přetřít.
Zaznamenáno

Mírně pokročilý RT Úsměv
Patrik Mlynar
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #2 kdy: 14.01.2016, 10:34 »

Karosarsky dvojzlozkovy polyestrerovy tmel + vybrusit, opakovat az do dosiahnutia pozadovanej rovinnosti a hladkosti. Pred aplikacou oprasit a odmastit benzinom.
Zaznamenáno

Miestny elektrotaliban zacne citovat svate normy  ....
Dan1elK
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #3 kdy: 14.01.2016, 12:23 »

Ocel - klasické plechové panelákové futra. Na fotce je vidět že to také něčím zadělali ale zda se mi to jako elektrikářská sádra šedá.
Zaznamenáno
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #4 kdy: 15.01.2016, 08:03 »

Futrové spínače bývají v plechových zárubních, ve dřevěných jsem je snad nikdy neviděl. Já jsem je obyčejně likvidoval tak, že se hlavně odstraní krabička, aby se materiál zdi mohl dobře spojit a pak se díra zaplní sádrou (může být s přídavkem písku) mírně pod okraj plechu, tak asi dva mm, nechá se zhrubený povrch a je třeba to nechat rádně vytvrdnout a hlavně vyschnout několik dní. Potom se použije autokarosářský dvousložkový tmel se skleněnými vlákny a tím se otvor vyrovná do plné výšky a řádně zabrousí. Někdy se stává, že skleněná vlákna na povrchu po přebroušení chlupatí, to se dá odstranit nejlépe odbroušením mírně pod plech a doplněním výšky stejným typem tmelu bez skleněné vlákniny.  Po řádném vybroušení a přelakování nikdo původní otvor nenajde.
Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
Dan1elK
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #5 kdy: 15.01.2016, 13:55 »

To Václav: Prosim tě jaK myslíš to: " že se hlavně odstraní krabička, aby se materiál zdi mohl dobře spojit a pak se díra zaplní sádrou"? Jelikož mám ted díru ve futrech a sádra by mi propadávala dolu do paty futra...
Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #6 kdy: 15.01.2016, 14:58 »

Podobný problém řeším kouskem zmuchlaného papíru.
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Patrik Mlynar
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #7 kdy: 15.01.2016, 20:21 »

Pripadne zacat pur penou, ale opatrne a minimalisticky, je to potvora a roztlaci aj plechy.
Len jemne fuknut a potom to dokoncit karosarskym tmelom.
Zaznamenáno

Miestny elektrotaliban zacne citovat svate normy  ....
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #8 kdy: 16.01.2016, 00:48 »

PUR pěna je použitelná, chce to použít ovšem nízkorozpínavo u, ta co nabývá až 40 x má poměrně velkou sílu a mohlo by dojít k deformaci futra. Pěnu po vytvrdnutí a odříznutí přebytků bude možno přímo přetmelit, ale je třeba počítat s tím, že povrch bude křehký, zasádrování je bytelnější.
Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
Dan1elK
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #9 kdy: 18.01.2016, 08:19 »

PUR pěna je použitelná, chce to použít ovšem nízkorozpínavo u, ta co nabývá až 40 x má poměrně velkou sílu a mohlo by dojít k deformaci futra. Pěnu po vytvrdnutí a odříznutí přebytků bude možno přímo přetmelit, ale je třeba počítat s tím, že povrch bude křehký, zasádrování je bytelnější.

 všem, když bych se tedy přiklonil k tomu zasádrování můžete mi řict jakou sádru aby nevypraskala? A jak díru s ní zadělat když dovnitř futer nemohu dát žádné "bednění" aby mi sádra nepropadla dolu?

A bude karosářský tmel na sádře držet? Díky za odpovědi.
Zaznamenáno
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

Aktuální slova KUTIL (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.048 sekund, 22 dotazů.